Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility knowledgebase.co.il - מונחים - קטגוריה - שפות תכנות - מה זה Babel
אתם צופים ב: מה זה Babel

מונחים מומלצים

מה זה Babel

Babel הוא כלי שעוזר למפתחים לכתוב קוד ב-JavaScript מודרני, גם אם הקוד שהם כותבים נועד לפעול בפלטפורמות ישנות יותר שאינן תומכות בתכונות השפה העדכניות ביותר. הוא עושה זאת על ידי המרת, או המרת הקוד מהתחביר המודרני לגרסה התואמת לפלטפורמות הישנות יותר.

Babel שימושי במיוחד לעבודה עם תכונות JavaScript חדשות יותר, כגון אלו שהוצגו ב-ECMAScript 6 (הידוע גם בשם ES6) ו-ECMAScript 7 (הידוע גם בשם ES7). תכונות אלה כוללות דברים כמו מחלקות, פונקציות חצים ומילות המפתח let ו-const, שאינן נתמכות על ידי כל דפדפני האינטרנט או סביבות זמן הריצה. על ידי שימוש ב-Babel, מפתחים יכולים לכתוב קוד באמצעות תכונות חדשות יותר אלו ולהיות בטוחים שהוא יפעל כהלכה במגוון רחב של פלטפורמות.

בנוסף לטרנספילציה של קוד, ניתן להשתמש ב-Babel גם לביצוע טרנספורמציות אחרות, כגון אופטימיזציה של קוד לביצועים או הוספת polyfills עבור פונקציונליות חסרה. זה יכול לשמש ככלי שורת פקודה עצמאי או לשלב אותו בתהליך בנייה באמצעות מערכת בנייה כמו Webpack או Gulp.


דוגמא:

((main {"Hello, world\n" << }))

 

עליכם להתחבר על מנת להגיב בעמוד זה.