Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility knowledgebase.co.il - מונחים - קטגוריה - מחשבים כללי - Lesser General Public License
אתם צופים ב: Lesser General Public License

מונחים מומלצים

Lesser General Public License

הרישיון הציבורי של GNU Lesser General Public License (LGPL) הוא רישיון תוכנה חופשי שפורסם על ידי קרן התוכנה החופשית (FSF). היא מאפשרת למשתמשים לשנות ולהפיץ תוכנה, אך דורשת שהגירסאות ששונו יהיו זמינות תחת אותו רישיון.

ה-LGPL מתוכנן להיות מתירני יותר מהרישיון הציבורי הכללי של GNU (GPL), המחייב שכל הגרסאות ששונו של תוכנית יהיו זמינות תחת ה-GPL. משמעות הדבר היא שמשתמשים יכולים לקחת תוכנה ברישיון תחת LGPL ולהשתמש בה בתוכנה הקניינית שלהם, כל עוד הם הופכים את קוד המקור לזמין עבור התוכנה המכוסה LGPL.

ה-LGPL משמש לעתים קרובות עבור ספריות ורכיבי תוכנה אחרים המיועדים לשימוש במגוון רחב של יישומים. זוהי בחירה פופולרית עבור מפתחים שרוצים להפוך את התוכנה שלהם לזמינה לשימוש על ידי אחרים, אבל לא רוצים לדרוש מהמשתמשים לשחרר את קוד המקור לצורך השינויים שלהם.

חשוב לציין כי ל-LGPL יש דרישות מסוימות, כגון הדרישה לספק עותק של רישיון LGPL והודעה על כך שהתוכנה מורשית תחת ה-LGPL. חשוב לקרוא בעיון ולהבין את תנאי ה-LGPL לפני השימוש או הפצה של תוכנה תחת רישיון זה.

עליכם להתחבר על מנת להגיב בעמוד זה.